tag:blogger.com,1999:blog-904589156302456706.post2651222963147797039..comments2017-05-09T00:49:01.572+01:00Comments on dagboek fietspadenstichting: De les van de A73 (Limburg)Unknownnoreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-904589156302456706.post-27094805376123872062007-10-10T11:22:00.000+01:002007-10-10T11:22:00.000+01:00Klopt geen barst van. De omrijschade wordt niet be...Klopt geen barst van. De omrijschade wordt niet bepaald door het aantal verdwenen relaties, maar door wat er nog over is. De overgebleven verbindingen zitten bijna allemaal bij bestaande bebouwing, daartussen staat een muur. Laat maps.google.nl maar eens een route plannen tussen Broekweg, Reuver, en de 2 km verderop liggende Hoverheideweg, Venlo. Willekeurig voorbeeld, nu 8 km met de auto. Shell zal wel blij zijn...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-904589156302456706.post-17683461989635466792007-10-10T11:04:00.000+01:002007-10-10T11:04:00.000+01:00Ik ben maar eens gaan tellen, het gaat om ongeveer...Ik ben maar eens gaan tellen, het gaat om ongeveer 30 verstoorde dwarsverbindingen.<BR/>Als de omrijschade gemiddeld 2 km is, tegen 20 km per uur, dan is het tijdverlies per dwarsrelatie 6 minuten. Het aantal dwarsrelaties of het aantal inwoners in de streek zou een maat kunnen zijn om de totale omrijschade te bepalen, maar omdat de helft van alle Nederlanders vaker dan 1x per week de fiets pakt, moet de omrijschade vrij groot zijn. De verloren kwaliteit en rust van de resterende dwarsverbindingen is dan nog niet eens meegerekend. Tel uit je winst..FWhttps://www.blogger.com/profile/06057777829447744108noreply@blogger.com